Această expoziție prezintă o selecție de tricouri cu cele mai populare rime și expresii din matinalul „Morning Glory cu Răzvan Exarhu” de la Rock FM, devenite iconice pentru fanii emisiunii și nu numai.

Expoziția oferă vizitatorilor o privire în universul #MorningGlory din ultimii ani, cu designuri unice de tricouri care surprind umorul și spontaneitatea ce au integrat glumele emisiunii în cultura pop. Rimele de pe tricouri au fost create atât de echipa Morning Glory, cât și de ascultători, iar ilustrațiile poartă semnătura artistică a lui Artpi și Circles Colab.

Totodată, „EXPO Retrospectiva Morning Glory” celebrează impactul social al campaniei „Morning Glory, Morning Glory, Investim în Juniory,” ajunsă la cea de-a patra ediție în 2024. Campania a fost realizată cu susținerea Auchan România, iar o parte din fondurile obținute din vânzarea tricourilor a fost anual direcționată către proiecte dedicate copiilor defavorizați. Începând din 2021, campania a sprijinit Asociația Fara, iar între 2022 și 2024, fondurile au fost donate Asociației Casa Bună.

Intrarea este liberă, iar organizatorii își cer scuze pentru eventualul disconfort creat pe durata desfășurării expoziției.