Franciza Lemon se află în prezent în plină expansiune teritorială, urmărind identificarea de parteneri francizaţi în toate marile oraşe ale ţării, care să aducă aproape de consumatorii regionali calitatea şi diversitatea elementelor de design interior. Compania s-a orientat spre francizare după ce a intrat pe piaţa românească cu două magazine în Piaţa Victoriei şi în Home & Design Mall. Anul trecut şi-a extins activitatea cu încă un showroom şi două depozi
Franciza Lemon se află în prezent în plină expansiune teritorială, urmărind identificarea de parteneri francizaţi în toate marile oraşe ale ţării, care să aducă aproape de consumatorii regionali calitatea şi diversitatea elementelor de design interior.
Compania s-a orientat spre francizare după ce a intrat pe piaţa românească cu două magazine în Piaţa Victoriei şi în Home & Design Mall. Anul trecut şi-a extins activitatea cu încă un showroom şi două depozite. Pe lângă comercializarea unei game variate de decoraţiuni interioare, magazinul francizat Lemon va avea posibilitatea de a dezvolta parteneriate cu arhitecţi şi designeri de interior în proiecte de amenajare şi mobilare de case şi locuinţe. Din punct de vedere financiar, investiţia totală iniţială pentru deschiderea unei unităţi Lemon este de circa 50.000 de euro. Taxa de intrare în reţeaua de franciză se ridică la 5.000 de euro, la care se adaugă alte costuri de start-up: amenajarea spaţiului (15-20.000 de euro) şi stocul iniţial de marfă (30.000 de euro). Suprafaţa recomandată pentru o unitate Lemon este de circa 60- 80 mp. Contractul de franciză se încheie pe o durată de cinci ani şi nu prevede redevenţe.
Lemon oferă viitorului partener francizat asistenţă permanentă, atât la lansarea unităţii, cât şi pe întreaga desfăşurare a contractului de franciză, în vederea deprinderii tehnicilor de promovare şi vânzare a produselor şi lărgirea bazei de date de clienţi finali. În 2006, cifra de afaceri a Lemon a fost de 350.000 de euro.
Francizorul estimează pentru anul acesta o creştere de 100%, lucru care se explică prin creşterea numărului de magazine proprii, dar şi prin sistemul de franciză. Show-room-urile se adresează clienţilor atraşi de lumea design-ului interior, oferind o gamă variată de produse pentru a satisface cele mai exigente profiluri de clienţi. Pentu a răspunde cu promptitudine diferitelor profiluri de clienţi, Lemon a consolidat legături cu o reţea de designeri care concep majoritatea produselor regăsite în magazinele Lemon.
Compania a debutat pe piaţa românească în 2004 din dorinţa de a aduce un nou concept, combinând calitatea cu designul modern şi original.