Prin Alpha e-statements, clienții Alpha Bank au posibilitatea să primească informații detaliate despre fondurile pe care le au la dispoziție în conturile personale, despre tranzacțiile efectuate pe conturi curente sau conturi de economii, informații despre carduri, servicii de cont (standing order și direct debit), depozite sau credite.
Alpha e-statements permite citirea și totodata prelucrarea offline a informațiilor financiare, datorită opțiunilor de salvare și export în format PDF sau EXCEL. Accesul și activarea serviciului se realizează exclusiv online, în baza elementelor de identificare deținute de fiecare client, fără a fi necesară deplasarea la bancă. Serviciul poate fi accesat de pe orice terminal cu conexiune la internet, inclusiv de pe telefoane mobile și tablete.
”Pentru toate instituțiile financiare este tot mai evident că tendința de digitalizare reprezintă o oportunitate de a modela relația client-bancă, în interesul ambilor parteneri, eliminând barierele impuse de orele de program cu publicul. Revoluția mobilă generează un nou concept în banking: banca oriunde, oricând. Ne dorim ca noul serviciu Alpha e-statements să devină asistentul clienților noștri pentru administrarea și planificarea finanțelor personale”, a declarat dl. Sergiu Oprescu, președintele executiv al Alpha Bank România.
Alpha e-statements completează oferta de servicii electronice adresată clienților persoane fizice. Alături de noua platformă non-tranzacțională Alpha e-statements, banca oferă clienților și platforma Alpha Click pentru realizarea tranzacțiilor online..