Suma va fi împărțită în mai multe etape.
Într-o primă etapă, 25.000 de euro vor fi alocați pentru campania națională de strângere de fonduri „România salvează România”, lansată de Crucea Roșie pentru susținerea categoriilor sociale afectate de pandemie. Cu banii donați, Crucea Roșie Română va ajuta persoanele fără aparținători, aflate în autoizolare sau izolare, cu produse alimentare de bază și pachete igienice, conform normelor și standardelor organizației în situații de urgență. Un pachet complet cu produse alimentare și igienice are o valoare de 150 lei, conține produse de igienă personală, produse pentru igienizarea locuințelor și 12 kg de alimente care asigură necesarul de hrană pentru o familie formată din 3 persoane, pe o perioadă de 2 săptămâni, se arată într-un comunicat.
Alți 20.000 de euro vor fi direcționați către Fondului de Urgență al ARC România dedicat dotării spitalelor din țară cu echipamente necesare. Prioritățile acestui fond sunt achiziționarea de aparate și de teste, achiziționarea de costume de protecție pentru cadrele medicale și creșterea numărului de aparate de ventilare.
Proiect pentru susținerea cadrelor medicale
EY România va lansa cu încă 25.000 de euro un proiect de susținere a activității cadrelor medicale aflate în prima linie în lupta împotriva pandemiei, în colaborare cu companii partenere.
„Criza prin care trecem poate lăsa răni adânci nu doar în economie, ci în fiecare familie. Împreună cu partenerii noștri sperăm să oferim o parte din sprijinul necesar celor care luptă împotriva acestei pandemii și ca în acest demers să vină și alți jucători din piață. Recunoștința noastră se îndreaptă în acest moment către personalul medical, suportul către categoriile vulnerabile și gândurile pentru toți cei apropiați. Solidaritatea chiar poate face diferența în aceste zile și este mai necesară ca oricând”, a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.