F64, cel mai mare magazin foto-video din România, a derulat, între 23 și 25 octombrie, campania Black Friday Pro cu echipamente dedicate mediului profesionist, dar și oferte pentru oricine a dorit să treacă la următorul nivel al fotografiei sau videografiei.
De-a lungul celor trei zile de reduceri foto-video, F64 a înregistrat vânzări de peste 9,5 milioane de lei, cu 4.029 de comenzi. Achiziția prin intermediului site-ului F64 a reprezentat 61% din ponderea vânzărilor, iar cele mai populare categorii de produse au rămas, și la a treia ediție Black Friday Pro, camerele foto DSLR și obiectivele foto dedicate acestui segment.
Printre cele mai populare produse pe care clienții le-au cumpărat se numără Nikon D750 și D810, Canon 6D și 7D Mark II, dar și camerele foto mirrorless full frame de la Sony, precum Alpha A7. Debutul campaniei a adus online cei mai mulți vizitatori, iar pe parcursul celor trei zile site-ul a fost accesat de 65.000 de utilizatori unici. F64 a înregistrat vânzări în valoare de peste 9,5 milioane de lei, la ediția precedentă, totalul fiind de aproximativ 7 milioane de lei.
„Am ajuns cu Black Friday Pro la a treia ediție și ne bucurăm că și anul acesta am avut alături parteneri care să ne ajute să oferim cele mai bune reduceri la produse performante. Se spune că fotografia nu depinde de echipament și este adevărat, pasiunea este mai importantă, dar atunci când creativitatea îți este limitată de tehnologia pe care o folosești, apare o «barieră». Anul acesta a fost cel mai bun parcurs pentru Black Friday Pro și asta nu poate decât să ne motiveze pentru campania de Black Friday din noiembrie, când pregătim noi produse și promoții speciale”, a declarat Marian Alecsiu, cofondator F64.