Conceptul Cartridge World, de refolosire a cartuselor pentru imprimante, a cucerit treptat pietele nationale si a capatat o amploare impresionanta. In prezent, exista peste 1.200 de magazine proprii, localizate in peste 25 de tari.
In 1988, Bryan Stokes lansa pe piata australiana Cartridge World, o idee revolutionara de reumplere, reconditionare si refolosire a cartuselor (negru sau color) pentru imprimante, faxuri si copiatoare, pe baza de cerneala sau laser.
Acum, Cartridge World se extinde, prin Master Francizatul regional, si in partea centrala si de est a continentului european, prin transfer de know-how pe tot parcursul derularii afacerii. Aceasta include tehnologia si abilitatile de reumplere, ingrijirea cartuselor, competente in calitatea cernelei si in materie de toner, training (strategii de dezvoltare, marketing), abilitati de retail si management al afacerii. In plus, francizorul va asigura viitorilor parteneri asistenta permanenta si prin intermediul internetului si a sistemului de comunicare online creat pentru retea. De aceea, o buna cunoastere a limbii engleze va asigura comunicarea eficienta pe tot parcursul derularii afacerii.
Din punct de vedere financiar, investitia totala necesara pentru achizitionarea acestui concept se ridica la aproximativ 45.000 de euro, suma ce include atat taxa de intrare in franciza, de 10.000 de euro, cat si alte costuri de start-up relevante necesare initierii afacerii (amenajarea magazinului, stocul de marfa etc.).
Magazinele Cartridge World ofera si servicii suplimentare, care includ vanzarea de imprimante, cartuse noi, cerneala, toner, consumabile pentru fax, hartie simpla si fotografica. Suprafata recomandata pentru o unitate Cartridge World este 45–80 de metri patrati, iar localizarea acesteia trebuie sa fie in zone centrale, nu in centre comerciale, francizatul beneficiind de exclusivitate in zona identificata si delimitata de catre francizor.
Sistemul de franciza Cartridge World s-a conturat odata cu cresterea numarului de unitati proprii, astfel ca, pana la sfarsitul acestui an, reteaua va cuprinde 1.100 de unitati francizate in intreaga lume.
Pentru o informare detaliata, accesati sectiunea Afaceri Mici – de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.