Compania a anunțat că fabrica din România exportă cu UPS în 50 de țări, de pe cinci continente, printre care Marea Britanie, Bulgaria, Slovacia, Italia, Portugalia, Grecia, Turcia, Vietnam, Maroc, Sri Lanka, Tunisia și Bangladesh.

În ultimii ani, piața în care este prezentă a devenit tot mai competitivă, pe măsură ce nevoile clienților au evoluat și s-au diversificat. Un exemplu este creșterea procentului de comenzi de tip „top-up".

Aceste comenzi apar atunci când stocurile anumitor produse s-au epuizat, iar producătorii au la dispoziție până la patru săptămâni pentru a le reface.

”Cu toate că am investit în tehnologie nouă pentru eficientizarea și gestionarea comenzilor de toate dimensiunile, pentru cele de tip „top-up”, care au timpi de execuție foarte reduși,  depindem de întregul lanț de aprovizionare pentru a respecta termenul de livrare al produsului cerut de client. Serviciile UPS sunt de o importanță majoră în lanțul nostru de aprovizionare. Pentru noi și clienții noștri nu există opțiunea de a depăși un termen limită din cauza unui transport întârziat”, spun reprezentanții companiei.

Potrivit acestora, cu ajutorul soluției QVN, Labelon România are vizibilitate completă asupra statusului oricărei expediții și economisește cel puțin o oră pe zi.

În timp ce marii retaileri continuă să se extindă pe noi piețe, compania trebuie să se asigure că etichetele pentru îmbrăcăminte sunt traduse în limba locală și sunt în deplină conformitate cu legislația în vigoare.

Anul acesta, compania își propune să crească numărul de retaileri parteneri și să lucreze cu branduri din UE, cum ar fi companiile germane, franceze, italiene sau scandinave care produc articole de îmbrăcăminte în România.