Internetul este accesat de aproximativ două miliarde de oameni. Jumătate dintre aceştia au un cont pe Facebook. Reţeaua socială, lansată în 2004, a devenit preferata utilizatorilor în majoritatea ţarilor de pe glob. În ţări precum Chile, Turcia sau Venezuela, Facebook are o rată de penetrare de 80% în rândul utilizatorilor de internet. În Marea Britanie şi Statele Unite, Facebook estimează ca are o rată de penetrare de 60%, în timp ce în Brazilia, Germania şi India aceasta este de aproximativ 20-30%.
Ţările unde Facebook nu are atât de mare succes sunt Japonia, Coreea de Sud şi Rusia, unde reţeaua nu a reuşit să convingă decât 15% dintre utilizatorii de internet. În Rusia, cele mai populare reţele sunt V Kontakte şi Odnoklassniki. Ţara unde Facebook nu are niciun utilizator este China, aici reţeaua fiind interzisă. Reţelele care fac legea aici sunt QZone, Tencent Weibo şi Sina Weibo.
Dacă la numărul de utilizatori stă bine, atunci când vine vorba de bursă, Facebook stă din ce în ce mai rău. Din cel mai mare IPO (Initial Public Offering – Ofertă publică inițială) din industria tehnologiei și al treilea cel mai mare din istoria SUA, Facebook s-a transformat într-o catastrofă pentru investitori și nu se știe unde se va opri din cădere.
Acțiunile Facebook sunt cotate în prezent la 27 dolari. La acest nivel de preț, capitalizarea companiei este de 74,05 miliarde dolari, cu 30 de miliarde de dolari mai mică faţă de cea dată de IPO, de 104,2 miliarde dolari.