Facebook a înregistrat o creştere de 44,6% în veniturile totale din al doilea trimestru al anului acesta, faţă de aceaşi perioadă a anului trecut. Profitul a depăşit aşteptările analiştilor, ajungând la 9,32 miliarde de dolari, potrivit Mediafax.
Procentul cel mai mare, de 98,2%, din veniturile totale este reprezentat de câştigul venit din publicitate, respectiv 9,16 miliarde de dolari. Veniturile din publicitatea pe dispozitivele mobile reprezintă 87%, adică 8 miliarde dolari, acestea înregistrând un avans de 53% faţă de al doilea trimestru din 2016.
Veniturile obţinute de companie din publicitate s-au mărit cu ajutorul a două servicii, respectiv News Feed şi aplicaţia foto Instagram, ultima având peste 700 milioane de utilizatori.
Mark Zuckerberg, a declarat recent că firma se va concentra în viitorul apropiat pe creşterea veniturilor din cele două servicii de mesagerie, Messenger şi WhatsApp. Cele două au peste un miliard de utilizatori
Profitul net al companiei a crescut cu 70,6%, faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, până la 3,89 miliarde euro, peste aşteptările analiştilor. Numărul utilizatorilor activi a crescut cu 17,2%, până la două miliarde.
După publicarea rezultatelor, preţul acţiunilor a ajuns la un nivel record pe bursa americană Nasdaq, depăşind valoarea de 166 de dolari pe acţiune.