Facebook a lansat vineri o nouă platformă, integrată în reţeaua de socializare, consacrată difuzării partidelor de jocuri video online - o nouă tendinţă ce constituie unul din pilonii aşa numitului e-sport.
Facebook încearcă astfel să recupereze întârzierea faţă de marii competitori ai acestui sector, platforma Twitch, controlată de Amazon, şi YouTube, filială a Google.
O altă miză este cea de a rămâne fidel tânărului public, care tinde să se îndepărteze de Facebook în favoarea altor reţele de socializare, potrivit studiilor recente.
În ianuarie, Facebook a lansat deja Gaming Creator Pilot Program, un program care oferă o serie de instrumente 'gamer-ilor' obişnuiţi să retransmită partidele de jocuri video cu scopul mai ales de a extinde comunitatea abonaţilor săi.
Conform Agerpres, vineri, reţeaua de socializare a dezvăluit un nou dispozitiv, intitulat Level Up Program, destinat celor care debutează în difuzarea partidelor de jocuri video în direct.
Pe de altă parte, site-ul care revendică 2,2 miliarde de abonaţi, a prezentat o platformă dedicată videourilor de 'gaming' accesibile pe adresa fb.gg, ce cumulează toate jocurile video disponibile pe Facebook.
Potrivit responsabilului Facebook al proiectului, Nick Miller, mai multe detalii vor fi oferite săptămâna viitoare, cu prilejul salonului E3 (Electronic Entertainment Expo) – marea convenţie anuală a jocurilor video organizată în Los Angeles.