În prezent, această opţiune se află în perioada de testare, printre utilizatorii aleşi aflându-se şi un membru din Whangarei, Noua Zeelandă, care iniţial a crezut că este vorba despre o înşelătorie. Însă purtătorul de cuvânt al Facebook, Mia Garlick, a confirmat, pentru Stuff.co.nz, că o astfel de opţiune ar putea fi, într-adevăr, implementată.
"Noi testăm în mod constant noi funcţionalităţi pentru site. Acest test urmăreşte să evalueze interesul oamenilor în a folosi această metodă de a împărtăşi anumite informaţii cu prietenii lor", a spus ea.
Facebook a testat această opţiune la diferite oferte de preţ, inclusiv cea gratuită, a explicat Garlick. Acest lucru înseamnă că, în timpul perioadei de testare, membrilor li s-ar putea cere să plătească diferite sume, sau să beneficieze gratuit de acest serviciu.
Această încercare pare să marcheze prima tentativă a Facebook de a face bani de pe urma anunţurilor postate de către utilizatorii obişnuiţi şi vine pe fondul pregătirii companiei controlate de Mark Zuckerberg de a intra la tranzacţionare pe 18 mai, după un IPO care face următoarele oferte ale altor companii din industria tehnologiei să pară nişte pitici.