Conform sursei citate, cei mai mulţi utilizatori ai serviciilor puse la dispoziţie de către portalul de socializare provin din Bucureşti, cu aproape 1,4 milioane persoane (22,3% din total), urmaţi de cei din Cluj-Napoca (240.040 persoane, 3,83%) şi din Iaşi (240.000 persoane, 3,83%).
La polul opus, cu numărul cel mai mic de utilizatori Facebook, se situează oraşele: Rădăuţi (11.040, respectiv 0,18% din total), Motru (10.400 persoane, 0,17%) şi Găeşti (10.200, 0,16%).
Din numărul total de utilizatori, 95,03% (6.272.260) şi-au setat oraşul de reşedinţă, iar persoanele cu vârste cuprinse între 25-34 de ani (30,2% din total) deţin supremaţia la capitolul accesării cu frecvenţă ridicată a Facebook.
Pe locurile următoare se situează persoanele cu vârste între 18-24 de ani (28,5%) şi cele între 35 şi 44 de ani (16,8%).
Raportul dintre persoanele care utilizează reţeaua de socializare Facebook este în favoarea bărbaţilor (cu 51,52% dintre conturi). Femeile utilizează în proporţie de 48,48% Facebook, în timp ce, din punct de vedere al stării civile, persoanele singure sunt pe primul loc, cu 36,31% din total.
La distanţă relativ mică se clasează pe poziţia secundă persoanele căsătorite, cu un procentaj de 35,39%.
În ceea ce priveşte clasamentul celor mai accesate pagini înregistrate pe Facebook de vedetele din România, lideră rămâne Inna, cu 10.586.403 de fani, urmată de Alexandra Stan – cu 2.908.031 fani.
Facebrands.ro este site-ul care monitorizează paginile create pe Facebook de către persoane şi instituţii (companii, ONG-uri etc) şi arată creşterea numărului de fani al acestora pe zile şi săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeaşi categorie.
SURSA: Agerpres