Săptămâna trecută, Facebook a lansat secţiunea "People Talking About", care cuantifică angajamentul utilizatorilor faţă de pagină, respectiv succesul unei pagini de Facebook, în funcţie de activitatea utilizatorilor activi pe pagină, ţinând cont de variabile precum post-uri, comentarii, Like-uri, Share-uri, voturi de tip Poll, tag-uri şi check-in-uri.
Aşa cum era de aşteptat, brand-urile cu cele mai multe Like-uri pe pagină nu înregistrează neapărat şi cel mai ridicat rating "People Talking About".
Iată clasamentul brand-urilor cu cele multe Like-uri pe pagină, potrivit Famecount:
1. Coca-Cola: 34.511.504
2. Starbucks: 25.446.846
3. Oreo: 23.092.391
4. Red Bull: 22.427.254
5. Converse All Star: 20.780.055
6. Converse: 20.141.021
7. Skittles: 19.348.317
8. Playstation: 17.420.065
9. Pringles: 13.602.128
10. Victoria’s Secret: 15.343.727
Iată, în schimb, care este clasamentul brandurilor în funcţie de ratingul "People Talking About":
1. Starbucks: 508.526
2. Coca-Cola: 220.867
3. Victoria’s Secret: 145.125
4. Skittles: 137.558
5. Oreo: 114.454
6. Red Bull: 112.051
7. Playstation: 104.837
8. Converse: 52.866
9. Pringles: 50.488
10. Converse All Star: 40.858
Sursa: Mashable
Mai multe date despre secţiunea "People Talking About" găsiţi aici:
https://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/facebook-lanseaza-resursa-fan-page-people-talking-about-153972.html