Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, a anunţat achiziţia site-ului FriendFeed, care funcţionează asemănător cu Twitter, unul dintre cei mai mari concurenţi.

Aceasta este cea mai importantă achiziţie a Facebook şi, cu toate că cele două companii nu au oferit detalii privind afacerea, surse din piaţa apreciază că se apropie de 50 de milioane de dolari.

Site-ul FriendFeed permite utilizatorilor săi să facă schimb de informaţii în timp real şi are 12 angajaţi şi aproape un milion de vizitatori lunar.

„Suntem bucuroşi să ne alăturăm echipei Facebook şi să oferim celor 250 de milioane de membri ai reţelei de solcializare inovaţiile pe care le-am dezvoltat pentru FriendFeed”, a declarat Bret Taylor, co-fondator al FriendFeed.

Achiziţia FriendFeed confirmă direcţia Facebook care se lupă în continuare cu concurentul său direct Twitter, pe care a încercat să îl preia în urmă cu un an.

Facebook a anunţat că mizează pe mărirea cu 70% a veniturilor obţinute din 2009, la peste 500 de milioane dolari.

SURSA: PC World