Nu demult, arătam că una din metodele de promovare cele mai accesibile la ora actuală sunt reţelele de socializare şi YouTube. Când numărul de utilizatori români de Facebook a ajuns la un milion de persoane şi când pe Twitter se trimit zilnic peste 55 de milioane de mesaje în toată lumea, este de la sine înţeles că deja avem de-a face cu două canale de comunicare la care publicitarii să fie tot mai atenţi. Una dintre campaniile publicitare de anvergură care s
Nu demult, arătam că una din metodele de promovare cele mai accesibile la ora actuală sunt reţelele de socializare şi YouTube. Când numărul de utilizatori români de Facebook a ajuns la un milion de persoane şi când pe Twitter se trimit zilnic peste 55 de milioane de mesaje în toată lumea, este de la sine înţeles că deja avem de-a face cu două canale de comunicare la care publicitarii să fie tot mai atenţi.
Una dintre campaniile publicitare de anvergură care se desfăşoară la ora actuală în România este „Ziua Bărbatului”, iniţiată de Bergenbier. Deşi are şi o componentă de strategie „clasică”, formată din spoturi TV, campania presupune şi o evidentă prezenţă online.
Facebook, pentru bărbaţi între 18 şi 25 de ani
Targetul campaniei „este atins prin intermediul mijloacelor specifice categoriei de public din care face parte – tinerii (peste 18 ani) atinşi prin intermediul reţelelor sociale: pagina dedicată de Facebook Zilei Bărbatului, canalul personalizat pe youtube.com şi Twitter, iar pentru restul targetului (adica cei cu vârsta de peste de 25 ani), am folosit media clasică pentru canalul online (campanie de bannere)”, spun cei de la Bergenbier care adaugă faptul că” în orice campanie de brand, reţelele sociale reprezintă o componentă din ce în ce mai importantă a mixului de comunicare. Acest lucru este determinat de profilul consumatorului, mereu în schimbare (cu un consum din ce în ce mai mare de astfel de medii).
DETALII:
Citeşte şi Cine profită de pe urma exploziei reţelelor Facebook, Twitter sau Hi5?