Compania Facebook le-a solicitat deja partenerilor săi pentru asigurarea de conţinut video să predea primele episoade ale seriilor pregătite special pentru această platformă. 

Iniţial Facebook se aştepta ca acest proiect să fie gata încă de acum o lună, însă realizarea de conţinut a durat mai mult decât se prevedea şi încă ar mai putea să se înregistreze întârzieri. Compania are drept obiectiv finanţarea unui set de programe originale pentru platforma sa TV, ce urmează să fie vizualizate în afara news feed-ului obişnuit, în cadrul unei secţiuni dedicate materialelor video prin care rețeaua de socializare vrea să pătrundă pe colosala piaţă a publicităţii de televiziune din SUA, o piaţă de aproximativ 70 de miliarde de dolari. 

Noua platformă de televiziune a Facebook le va oferi celor peste 2 miliarde de utilizatori înregistraţi ai reţelei de socializare acces la conţinut realizat atât de companii de producţie de televiziune cât şi de utilizatori particulari. Conform Bloomberg, Facebook încearcă să ofere conţinut de calitate mai bună decât rivalii de la YouTube, aparţinând Google, însă nu vrea să intre în competiţie directă cu marii producători de conţinut de televiziune din SUA precum Netflix, HBO sau Showtime. 

Pentru a se asigura că platforma sa TV va fi un succes, compania a angajat o echipă managerială cu experienţă în domeniul media şi în special în domeniul producţiilor de televiziune, echipă pe care continuă să o extindă. 

Deocamdată informaţiile despre noua platformă de televiziune propusă de Facebook nu au fost confirmate oficial de reprezentanţii companiei.

AGERPRES