Acum, reţeaua de socializare pregăteşte lansarea unui nou portal, care va oficializa ceea ce ştiam de mult cu toţii: pe durata întregii zile de muncă suntem pe Facebook.
Noul serviciu, numit Facebook at Work, seamănă destul de mult cu cel clasic, cu diferenţa că prin acesta ne putem conecta cu colegii care ne sunt sau nu prieteni. Dar şi coloritul diferă, astfel că, dacă şeful ţi se uită peste umăr, va şti că eşti "la lucru".
Pentru început, "Facebook la lucru" va fi disponibil pentru un număr restrâns de parteneri, care îl vor testa astfel înainte de lansarea pe piaţă, programată spre sfârşitul lui 2015. Reţeaua de socializare recunoaşte că de ani de zile foloseşte aplicaţia pentru angajaţii săi.
"Am constatat că folosind Facebook ca un instrument de lucru, ne facem ziua de muncă mai eficientă", a declarat Lars Rasmussen, director în cadrul companiei, citat de Wired.