Utilizatorii români ai platformei de socializare Facebook pot accesa, începând de joi, noua funcţie Community Help, prin care au posibilitatea să solicite ajutor sau să le ofere sprijin celor afectaţi de COVID-19.
„Inspiraţi de modul în care oamenii folosesc platformele Facebook pentru a sprijini comunităţile din care fac parte, compania anunţă că funcţia Community Help este acum disponibilă şi în România. Noua funcţie, adaptată pentru situaţia actuală, vine în continuarea eforturilor depuse de Facebook pentru a facilita procesul prin care oamenii pot găsi sprijin, le pot oferi ajutor celor din jurul lor care sunt afectaţi de COVID-19 şi pot contribui cu donaţii la strângerile de fonduri”, subliniază reţeaua de Social Media.
Potrivit sursei citate, noua funcţie a fost anunţată, la nivel global, pe data de 31 martie 2020, iar utilizatorii din România o pot accesa în Centrul de Informaţii sau pe pagina facebook.com/covidsupport.
Community Help susţine orice activitate care îşi propune să îi ajute pe cei din jur, de la livrarea cumpărăturilor pentru persoanele vârstnice şi până la acţiuni de voluntariat pentru distribuirea de mâncare prin băncile de alimente locale.
Informații în timp real din întreaga lume
Funcţia a fost lansată încă din anul 2016, ca parte a iniţiativei „Situaţii de criză”, pentru a-i ajuta pe oameni să beneficieze de sprijinul de care au nevoie în urma dezastrelor naturale.
În urmă cu două săptămâni, compania a lansat Centrul de informaţii despre coronavirus COVID-19, unde utilizatorii pot accesa cele mai noi ştiri de la autorităţile de sănătate locale şi globale, alături de bune practici şi informaţii despre prevenţie. Centrul, care poate fi vizitat la facebook.com/covid19, este în prezent disponibil în peste 30 de ţări şi urmează să fie extins către noi locaţii în zilele următoare.
Până în prezent, peste un miliard de oameni au acces la resurse oferite de autorităţile de sănătate, prin intermediul Centrului de informaţii şi pop-up-urilor educaţionale de pe Facebook şi Instagram, şi mai mult de 100 de milioane dintre aceştia au ales să afle mai mult, accesând conţinutul disponibil, precizează gigantul american.