Pe scurt, utilizatorii vor înţelege că o pagină cu un rating ridicat la secţiunea People Talking About are şanse crescute să fie una de interes ridicat, în consecinţă, furnizorii de conţinut vor fi motivaţi să îşi perfecţioneze fan page-urile, astfel încât să îşi provoace fanii să se implice, respectiv să comenteze la post-uri, să dea Like-uri şi recomandări.
People Talking About nu este neapărat titulatura finală a noii secţiuni, însă exprimă în mod just menirea acesteia. La baza ei stă interacţiunea fanilor cu pagina, mai precis post-urile acestora pe pagină, Like-urile, comentariile pe pagina, sharing-urile paginii sau al conţinutului de pe pagină, check-in-urile, răspunsurile fanilor la întrebarile afişate pe pagină ş.a.m.d. Cantitatea totală a acestora determină un rating People Talking About, iar cu cât ratingul este mai ridicat, cu atât pagina va atrage mai mulţi fani.
Sursa: Mashable