Pe scurt, utilizatorii vor înţelege că o pagină cu un rating ridicat la secţiunea People Talking About are şanse crescute să fie una de interes ridicat, în consecinţă, furnizorii de conţinut vor fi motivaţi să îşi perfecţioneze fan page-urile, astfel încât să îşi provoace fanii să se implice, respectiv să comenteze la post-uri, să dea Like-uri şi recomandări.
People Talking About nu este neapărat titulatura finală a noii secţiuni, însă exprimă în mod just menirea acesteia. La baza ei stă interacţiunea fanilor cu pagina, mai precis post-urile acestora pe pagină, Like-urile, comentariile pe pagina, sharing-urile paginii sau al conţinutului de pe pagină, check-in-urile, răspunsurile fanilor la întrebarile afişate pe pagină ş.a.m.d. Cantitatea totală a acestora determină un rating People Talking About, iar cu cât ratingul este mai ridicat, cu atât pagina va atrage mai mulţi fani.
Sursa: Mashable
Facebook lansează o resursă valoroasă pentru fan page-uri: secţiunea „People Talking About”
4 octombrie 2011, 12:35
Ultima modificare în 4 octombrie 2011, 15:35
Ustensilă extrem de valoroasă pentru activitatea social media a business-urior, Facebook Pages Insights a adăugat un nou metric, pe lângă Likes, Weekly Total Reach şi Friends of Fans. Noul metric se numeşte People Talking About şi pare a fi o resursă fenomenală pentru fan page-uri.
Etichete: facebook,
insight
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook