Compania ar putea face anunţul oficial pe 29 februarie, în cadrul unei conferinţe pe teme de marketing, în cadrul căreia mai mulţi reprezentanţi de-ai săi vor susţine prezentări. La fel ca în cazul timeline-ului pentru paginile personale de Facebook, cel pentru paginile de brand va apărea mai întâi în versiune beta, urmând să fie promovat de mai multe branduri consacrate, care s-au angajat să îl prezinte fanilor.
În luna decembrie, când a fost lansat Timeline pentru paginile personale, un reprezentant Facebook a declarat pentru Mashable că ipoteza lansării aceluiaşi produs pentru paginile de brand nu ar fi fost luată în calcul de companie. De atunci, atât Twitter, cât şi Google+ au lansat propriile variante pentru paginile de brand.
Facebook lansează Timeline şi pentru paginile de brand. VEZI cum vor arăta noile pagini
16 februarie 2012, 13:56
Ultima modificare în 16 februarie 2012, 15:56
Facebook va lansa Timeline şi pentru brand-uri la sfârşitul acestei luni, potrivit unui raport transmis de companie şi citat de Ad Age.
Etichete: companie,
facebook,
google,
lansare,
produs,
twitter
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Zuckerberg: „Era intimităţii a luat sfârşit”. Află cum au ajuns giganţii tech să ştie totul despre noi
- Digi 24 a primit undă verde de la CNA
- Jurnaliştii de la Reuters intră în grevă pentru prima oară în 25 de ani
- STUDIU: Oamenilor le este mai uşor să renunţe la tutun şi la alcool decât la Facebook şi la Twitter
- RECORD: Peste un milion de comentarii cu privire la un status de pe Facebook
- Super Bowl: Top 10 cele mai bune reclame din toate timpurile
- Directorul de vânzări de la Medien Hoding vine la Ringier, ca director de publicitate
- Reporteri fără frontiere: Libertatea presei în România, mai îngradită decât în Namibia și Capul Verde
- Site-ul de știri cu 45 de milioane de clienți unici pe lună!
- 50% dintre utilizatorii de internet din Europa vizitează site-uri de presă