Compania ar putea face anunţul oficial pe 29 februarie, în cadrul unei conferinţe pe teme de marketing, în cadrul căreia mai mulţi reprezentanţi de-ai săi vor susţine prezentări. La fel ca în cazul timeline-ului pentru paginile personale de Facebook, cel pentru paginile de brand va apărea mai întâi în versiune beta, urmând să fie promovat de mai multe branduri consacrate, care s-au angajat să îl prezinte fanilor.
În luna decembrie, când a fost lansat Timeline pentru paginile personale, un reprezentant Facebook a declarat pentru Mashable că ipoteza lansării aceluiaşi produs pentru paginile de brand nu ar fi fost luată în calcul de companie. De atunci, atât Twitter, cât şi Google+ au lansat propriile variante pentru paginile de brand.
Facebook lansează Timeline şi pentru paginile de brand. VEZI cum vor arăta noile pagini
16 februarie 2012, 13:56
Ultima modificare în 16 februarie 2012, 15:56
Facebook va lansa Timeline şi pentru brand-uri la sfârşitul acestei luni, potrivit unui raport transmis de companie şi citat de Ad Age.
Etichete: companie,
facebook,
google,
lansare,
produs,
twitter
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook