Totodată, Messenger Day, facilitatea copiată de la Snapchat care include conţinut efemer, disponibil numai 24 de ore la momentul postării, a ajuns la 70 de milioane de utilizatori zilnici.
Prin intermediul Messenger Day, vor putea fi afişate reclame care acoperă în întregime ecranul telefonului – un format care va atrage mai mulţi bani din publicitate.
De altfel, Facebook a început recent să afişeze reclame în aplicaţia Messenger, în ciuda reacţiilor negative din partea utilizatorilor. Deocamdată, reclamele au fost afişate doar în ecranul principal al aplicaţiei, nu şi în ferestrele de conversaţii.
Rata de creştere a Facebook Messenger a încetinit în ultima perioadă, fiind necesare 5 luni pentru ca aplicaţia să crească de la 1,2 miliarde la 1,3 miliarde de utilizatori, ceea ce indică apropierea de saturaţie.
Cei mai apropiaţi competitori pentru Facebook Messenger, care nu sunt deţinuţi de Facebook, sunt aplicaţii de chat populare în China WeChat, care avea 938 de milioane de utilizatori la ultima estimare oficială, şi QQ cu 861 de milioane de utilizatori lunari la nivelul primului trimestru al acestui an.