De asemenea, a menționat că utilizatorilor care postează în mod repetat știri false nu li se va mai permite să câștige bani de pe urma acestora.
Noile reguli ar trebui să contribuie la asigurarea companiilor că anunțurile lor nu vor apărea alături de materiale neplăcute. Dar, de asemenea, pune Facebook în poziția de a decide dacă anumite pagini și clipuri video sunt ofensatoare.
Această hotărâre ar putea ajuta Facebookul să evite problemele care i-au afectat pe rivalii săi digitali.
Google a intrat sub presiune la începutul acestui an, când mărcile importante au descoperit că anunțurile lor au fost afișate alături de videoclipurile YouTube realizate de extremiști.
AT & T , Verizon, Walmart, Johnson & Johnson și JPMorgan Chase au fost printre firmele care au scos temporar anunțurile de pe platforma video.
Facebook va interzice de asemenea postarea videclipurilor care conțin “lupte, sângerări și bătăi ale animalelor sau oamenilor”.
Conținutul considerat a fi „incendiar, inflamator și degradant” sau care descrie „sânge, răni deschise, fluide corporale, intervenții chirurgicale, proceduri medicale etc” nu va fi generat de bani.
Aceste reguli ar trebui să ajute la subminarea afacerilor celor care publică titluri senzaționale și a ceea ce Facebook descrie drept „știri false”, deși nu va rezolva problema în întregime, mai ales ca mulți dintre aceștia utilizează Facebook pentru a-și promova site-urile pe care vând anunțuri.
Google și Facebook dețin bucăți mari ale afacerii de publicitate digitală, iar brandurile importante cheltuiesc o parte din bugetele anunțurilor pe platformele lor.
Dar, deoarece agenții de publicitate direcționează mai mulți dolari către digital, mulți solicită dovezi că anunțurile se traduc în vânzări și devin tot mai atenți la conținutul la care sunt conectate anunțurile lor.
WPP, cea mai mare companie de publicitate din lume, a avertizat luna trecută că tranziția de la anunțurile tradiționale la cele digitale nu se desfășoară foarte bine.