Facebook a afirmat că cel puțin 126 de milioane de utilizatori americani ar fi văzut conținut încărcat de ofițeri din Rusia în ultimii doi ani, potrivit BBC.com.
Platforma de socializare a precizat că aproximativ 80.000 de postări au fost produse înainte și după alegerile prezidențiale din 2016.
Facebook a publicat cifrele înainte de audierea Senatului, unde – împreună cu Twitter și Google – va detalia impactul Rusiei asupra site-urilor populare.
Rusia a refuzat în repetate rânduri acuzațiile că a încercat să influențeze ultimele alegeri prezidențiale din SUA, în care Donald Trump a învins-o pe Hillary Clinton.
Cele 80.000 de postări au fost publicate între iunie 2015 și august 2017.
Facebook a declarat că au fost postate de o companie rusă legată de Kremlin.
„Aceste acțiuni sunt în contradicție cu misiunea Facebook-ului de a construi comunitatea și tot ceea ce o reprezintă,” a scris consilierul general al Facebook, Colin Stretch, rapoartele Reuters.
Luni, Google a arătat că instigatorii ruși au încărcat peste 1.000 de videoclipuri pe YouTube pe 18 canale diferite, conform Washington Post.
Între timp, Twitter a găsit și a suspendat toate cele 2.752 de conturi pe care le-a urmărit la Agenția de Cercetare pentru Internet din Rusia.