Anunţată în urmă cu un an de zile pe reţelele de socializare, această formă de publicitate are rolul de a-i face pe utilizatori să interacţioneze mai uşor cu branduri cunoscute pe canalul de Messenger, potrivit celor de la Facebook, care însă nu au indicat când vor lansa această funcţionalitate la nivel internaţional, scrie AGERPRES.

Momentan, simulările vor avea rolul de a vedea cum funcţionează această modalitate de publicitate şi mai ales care va fi feedback-ul utilizatorilor serviciului Messenger, în condiţiile în care, probabil, Facebook caută modalităţi de a obţine avantaje în acest sens ţinând cont de cei peste 1 miliard de utilizatori care folosesc această aplicaţie. 

Tot joi, reţeaua de socializare Facebook a introdus un nou design al paginii dedicată opţiunilor şi setărilor de confidenţialitate, în încercarea de a o face mai uşor accesibilă. Noua versiune, care este mai prietenoasă pentru utilizatori, include 32 de ghiduri interactive în 44 de limbi străine. 

Cei de la Facebook au dorit să anunţe aceste modificări chiar cu prilejul Zilei Informaţiilor Confidenţiale, compania indicând pe blogul propriu că în acest fel încearcă să crească nivelul de conştientizare asupra modului în care trebuie să ne protejăm informaţiile în mediul online. Aceste modificări introduse nu schimbă politica Facebook de a împărtăşi datele utilizatorilor săi cu companiile de publicitate.

România, aproape 10 milioane de conturi de utilizator pe Facebook

Facebrands.ro şi Facebrands PRO, serviciile de monitorizare şi analiză a activităţii şi engagementului pe Facebook în România au înregistrat la începutul anului 2017 cifra de  9.600.000 de conturi ale utilizatorilor români de Facebook, din care 9.266.300 (96,52%) şi-au declarat oraşul.

Numarul de conturi de Facebook ale utilizatorilor romani a crescut astfel cu 15,66% fata de inceputul anului 2016 si cu 9,09% fata de sfarsitul lunii septembrie 2016 cand atinsese 8,8 milioane.

“Estimasem anul trecut ca la inceputul lui 2017 am putea avea 9 milioane de conturi de utilizatori de Facebook in Romania, evolutia cifrei totale a fost chiar peste asteptari in a doua parte a anului si este din nou posibil ca in 2017 sa atinga 10 milioane”, a declarat Ionut Oprea, fondator si manager al serviciilor Facebrands.