Veniturile pentru primul trimestru au crescut cu 38,2% faţă de perioada similară din urmă cu un an, pânp la 1,46 miliarde dolari, depăşind uşor estimărea medie de 1,46 miliarde dolari a analiştilor participanţi la sondajul realizat de Zacks Equity Research.
Veniturile din publicitate au înregistrat o creştere puternică, de 43,1%, iar veniturile din plăţi şi alte taxe au urcat cu 14,5%. Cel mai important, veniturile din publicitatea pe mobile au reprezentat 30% din total.
În cursul primul trimestru, Facebook a lansat câteva noi produse de publicitate (Lookalike, Audiences, Managed Custom Audiences şi Partner Categories) pentru principalii actori din piaţa de marketing. Integrarea cu sistemele de operare iOS al Apple şi Android al Google cu continuat în primul trimestru.
Venitul mediu pe utilizator a crescut cu 12% de la un an la altul, la 1,25 dolari.
Cu toate acestea, utilizatorii Facebook sunt pe cale de a se enerva din cauza reclamelor de pe reţeaua de socializare şi ei ar putea ameninţa prin reducerea timpului petrecut pe Facebook sau chiar prin părăsirea reţelei, scriu cei de la Ataltic Wire.
Reclamele de pe telefoanele mobile au generat pentru Facebook 375 milioane dolari sau 30% din totalul veniturilor din publicitate de 1,25 miliarde dolari. Aceasta este o creştere importantă de la nivelul de 23% din urmă cu un an.
Pe Wall Street, după prezentarea rezultatelor, acţiunile Facebook avansau cu circa 4%, până la un maxim de 28,57 dolari.