Un studiu recent despre companiile media, realizat și publicat de New York Times, conține o statistică șocantă: Facebook (#FB) și Google (#GOOG) atrag acum 85% din toți dolarii cheltuiți în publicitatea digitală la nivel global, scrie Admiralmarkets.ro.
Gândește-te pentru un moment. $0.85 din fiecare dolar ce intră în publicitatea digitală se duc doar către două companii – cel puțin conform analiștilor Morgan Stanley care au realizat statistica pentru NYT.
De la publicare, numerele au fost pe de o parte contestate, pe de altă parte confirmate. Dacă este așa, indică un nou nivel al dominației Facebook și Google (ce include și subsidiara Youtube) și al grupului FANG în piața de capital.
Este King Kong vs Godzilla, și restul speră doar să nu fie călcați în picioare.
Chiar și cu o marjă de eroare, datele reflectă situația din industria advertising-ului și hegemonia celor doi giganți media.
Împreună, generează venituri de peste $25 miliarde pe trimestru, majoritatea din publicitate. Advertiserii spun că investițiile în reclamele pe Facebook și Google le aduc cele mai bune rezultate.
Citeşte articolul original pe admiralmarkets.ro.