Cele două companii speră ca noul produs să fie popular nu numai în pieţe, cum ar fi India, Africa de Sud şi Turcia, unde atât Facebook, cât și traficul de internet mobil este în creștere, ci și pe piețe stabile din acest punct de vedere, ca de exemplu Marea Britanie.
Noul smartphone este produs de Alcatel Lucent, fiind creat pentru tinerii care își petrec mult timp pe rețelele de socializare. Telefonul este de generație 2,5G și are dotări care ușurează accesul utilizatorilor pe Facebook.
Adică, noul smartphone nu conține o aplicație pentru Facebook, ci tot telefonul este o aplicație pentru Facebook.
"Ideea a venit din partea noastră. Încrederea că vom avea succes vine din faptul că, lansând pe piaţă produse de calitate care îi vor ajuta pe utilizatori să aibă experienţe plăcute, aceştia vor conştientiza mai bine valoarea Vodafone. Sperăm să vindem milioane, iar dacă nu va fi aşa, pentru noi va fi o dezamăgire", a declarat Patrick Chomet, director în cadrul Vodafone, citat de Financial Times.
Terminalul dispune de un ecran de 2,4 inch, cu o tastatură QUERTY şi un buton dedicat pentru accesarea reţelei de socializare. Totodată, printre facilităţile oferite de noul device se numără posibilitatea de a plasa mesajele de pe Facebook în acelaşi inbox cu sms-urile.