Statisticile arată foarte bine, ţinând cont că Sims Social a apărut de numai o săptămână, iar toate datele arată că Sims Social ar putea depăşi Cityville, liderul jocurilor de pe Facebook, cu 14 milioane de jucători zilnici, undeva în luna septembrie.
Variantele de dinainte de Sims Social s-au vândut în peste 140 de milioane de exemplare, ca dovadă a faptului că acest joc tinde să provoace "dependenţă" utilizatorilor săi. Diferenţa dintre Sims Social şi variantele anterioare este aceea că ceilalţi Sims din joc aparţin prietenilor de pe Facebook.
Veteranii jocului ar putea fi dezamăgiţi de noul joc, deoarece în cadrul acestuia nu poţi controla o întreagă familie, nu poţi fonda o dinastie care va dura mai multe generaţii. Mai mult, jucătorii "sadici" nu-şi mai pot ucide creaţiile, iar advertising-ul in-game ar putea fi un alt minus al acestui recent lansat Social Sims.
Sims Social începe prin realizarea unui avatar personalizat, propriul Sim, care este plasat într-un mediu ce seamănă cu o casă pentru păpuşi. Acest mediu poate fi extins prin câştigarea unor Simoleans, iar propriul Sim trebuie să fie îngrijit, hrănit, dus la culcare, la baie şi mai trebuie, de asemenea, să se răspundă "nevoilor sale de socializare".
Sursa: mashable.com