Noul serviciu, numit Facebook at Work, a fost în teste timp de un an şi este similar cu actuala reţea, fiind dotat cu o funcţie de vizualizare a ştirilor, cu butoanele de like şi cu mesagerie.

Confrom spuselor lui Julien Codorniou, diectorul pentru parteneriate pe platforma globală al Facebook, 95% din ceea ce a fost dezvoltat pentru Facebook, se va găsi şi în Facebook at Work. Totuşi, noul serviciu se va diferenţia, printre altele, prin faptul că utilizatorii vor avea profilul distinct faţă de cel din prezent. 

“Totul va fi asemănător, dar nu vei putea să te joci Candy Crush pe Facebook at Work”, a mai spus Codorniou.

După ce va fi lansat, serviciul va  fi disponibil pentru toate companiile, iar utilizatorii vor putea opta şi pentru opţiuni premium, constra-cost (pentru câţiva dolari), precum analiză şi suport pentru clienţi. 

Peste 300 de companii, inclusiv Heineken sau Royal Bank of Scotland (RBS), au testat Facebook at Work până acum.