Facebook vrea să se listeze la bursa din New York

Facebook, operatorul celei mai mare reţele sociale din lume, ar putea să se listeze la bursa de la New York în urmatorii câţiva ani, potrivit lui Mark Zuckerberg, CEO-ul companiei. Acesta a mai adăugat că reţeaua de socializare online nu are nevoie imediată de capital, în ciuda crizei sociale care a dus la scăderea publicităţii. Mark Zuckerberg, în vârstă de 25 de ani, CEO dar şi co-fondator al companiei, a afirmat că va rămâne deschis parteneriatelor şi investiţiilor, c

Facebook, operatorul celei mai mare reţele sociale din lume, ar putea să se listeze la bursa de la New York în urmatorii câţiva ani, potrivit lui Mark Zuckerberg, CEO-ul companiei.

Acesta a mai adăugat că reţeaua de socializare online nu are nevoie imediată de capital, în ciuda crizei sociale care a dus la scăderea publicităţii.

Mark Zuckerberg, în vârstă de 25 de ani, CEO dar şi co-fondator al companiei, a afirmat că va rămâne deschis parteneriatelor şi investiţiilor, cu toate că firma îşi poate atinge obiectivele financiare fără alt ajutor. Declaraţia lui Zuckerberg vine în urma informaţiilor apărute în presă cu privire la eventuale discuţii pe care Facebook le are pentru obţinerea de finanţări din partea unor investitori.

„Dacă va apărea o oportunitate de investiţie în termeni favorabili, o vom lua în considerare doar pentru a avea în viitor mai multe variante de dezvoltare”, a spus oficialul Facebook.

Mark Zuckerberg a afirmat că Facebook nu are niciun motiv să se grăbească cu listarea la bursă, acesta nefiind unul dintre principalele obiective ale companiei.

Reţeaua de socializare a luat naştere în urmă cu cinci ani şi a fost evaluată, în 2007, la 15 miliarde de dolari, după ce Microsoft a plătit 240 milioane de dolari pentru o participaţie de 1,6%.

Facebook are mai mult de 200 de milioane de utilizatori activi, număr dublu faţă de luna august a anului trecut. Site-ul este şi unul dintre cele mai puternice platforme de foto-sharing din lume, cu 15 miliarde de fotografii.

Zuckerberg a declarat că publicitatea râmâne sursa principală de venit a companiei care are contracte cu peste 70 de companii de publicitate din Statele Unite.

SURSA: The Economic Times