Din totalul utilizatorilor, 93,57% (7,76 milioane de persoane) și-au setat orașul de reședință, iar cei mai mulți deținători de cont Facebook provin din București, 2,10 milioane de persoane (27,09% din total), urmați de cei din Timișoara (320.000 persoane, 4,12%%), Cluj-Napoca (250.040 persoane, 3,22%) și Iași (250.000 persoane, 3,22%).
La polul opus, cu numărul cel mai mic de utilizatori Facebook, se situează orașele Beiuș și Aiud (cu câte 11.000 de persoane, respectiv 0,14% din total) și Câmpulung Moldovenesc (10.250 de persoane, 0,13% din total).
Potrivit statisticii Facebrands, persoanele cu vârste cuprinse între 18-24 de ani (23,1% din total) dețin supremația la capitolul accesării cu frecvență ridicată a Facebook. Pe locurile următoare se situează persoanele cu vârste între 35 și 44 de ani (20,4%) și cele între 45—54 ani și, respectiv, 13 și 17 ani (cu câte 10,3% din total).
Raportul dintre persoanele care utilizează rețeaua de socializare Facebook este net în favoarea bărbaților (cu 61,32% dintre conturi). Femeile utilizează Facebook în proporție de 38,68%, în timp ce, din punct de vedere al stării civile, persoanele căsătorite sunt pe primul loc (62,86%), urmate de persoanele singure, cu 25,44% din total.
În ceea ce privește clasamentul celor mai accesate pagini înregistrate pe Facebook de către vedetele din România, pe prima poziție se clasează, în premieră, Oreo, cu 38,5 milioane de fani. Pe locurile următoare se află marca Zara (19,9 milioane fani) și Inna, cu 12,07 milioane de simpatizanți.
Facebrands.ro este site-ul care monitorizează paginile create pe Facebook de către persoane și instituții (companii, ONG-uri etc) și arată creșterea numărului de fani al acestora pe zile și săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeași categorie. AGERPRES