Pe 20 ianuarie 2009, RBS România a lansat un serviciu pentru care nu percepe comision şi care este dedicat clienţilor deţinători de card de credit Gold: plata facturilor de utilităţi prin telefon.
Prin acest serviciu, deţinătorii cardului de credit Gold îşi pot plăti 24/7 facturile la gaze, energie electrică, telefonie fixă şi mobilă, apă, deşeuri menajere, cablu TV sau Internet.
Plata facturilor se va procesa în aceeaşi zi, dacă solicitarea a fost efectuată înainte de ora 10:00, sau în cursul zilei următoare, dacă aceasta a fost transmisă băncii după ora 10:00. De asemenea, beneficiarii acestui serviciu vor dispune de o perioadă de graţie de până la 45 de zile pentru suma folosită din limita de credit, operaţiunea fiind evidenţiată în extrasul de cont ca tranzacţie efectuată la comercianţi.
Achitarea facturilor de utilităţi prin telefon se alătură astfel servicii pe care le pot utiliza deţinătorii unui card Gold RBS: posibilitatea de a plăti în până la 60 de rate valoarea tuturor cumpărăturilor efectuate în ţară sau în străinătate, reduceri de până la 30% oferite de comercianţii parteneri RBS, asigurare contra accidentelor în timpul călătoriilor în străinătate, pentru care prima de asigurare este suportată de către bancă şi altele.