Potrivit ministrului Energiei, Virgil Popescu, clienții Hidroelectrica vor putea să-și plătească facturile la energie în rate. El a recunoscut că nu a mai primit o factură de la Hidroelectrica de mai bine de mai bine de jumătate de an.

Românii își vor primi facturile la energie

De asemenea, Hidroelectrica a promis reglarea întârzierilor începând cu sfârșitul acestei luni.

„Nu este vina oamenilor că nu au primit facturile, este din cauza furnizorilor, așa că aceștia și-au luat angajamentul că nu vor percepe penalități.

Estimările sunt trimise de cei care citesc, de către distribuitori, nu știu cazul punctual de la Hidroelectrica, știu că nu au trimis facturile la timp, ca și alți furnizori. Știu că au anunțat că vor permite plata în rate lunare a facturilor, așa că, în ciuda faptului că le trimit pe mai multe luni odată, cred că ar trebui verificat mai bine ce date au preluat.

Nici eu nu am primit factura de la Hidroelectrica.

Ultima este de vara trecută. Haideți să vedem când vine. Eu sunt și prosumator. Am înțeles că acest calcul de prosumator este puțin mai complicat. Mi s-a spus și mie că, de la sfârșitul lunii aprilie, toate lucrurile se vor regla.”, a declarat ministrul Energiei, Virgil Popescu.

Hidroelectrica a început să emită facturile românilor

Săptămâna trecută, Hidroelectrica a anunțat că a început să emită facturile aferente lunii august 2022. De asemenea, reprezentanții companiei au scris într-o postare realizată pe Facebook că îi încurajează pe clienți să semnaleze eventualele neconformități constatate, astfel încât acestea să fie remediate.

Potrivit acestora, Hidroelectrica lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților.

„Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând de săptămâna viitoare (27-31 martie). Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.

Menționăm că astfel de erori sunt inerente până la maturizarea completă a sistemului şi apelăm la înţelegere din partea clienților noştri şi îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia. Pentru sesizări legate de sold, compania a înființat special adresa de mail sold@hidroelectrica.ro”, au transmis reprezentanţii companiei Hidroelectrica la Antena 3.