Consiliul Concurenței a avizat tranzacția în termenii și condițiile stabilite inițial de cei doi parteneri.
„Consiliul Concurenței a anunțat că tranzacția FAN Courier-SLS Cargo respectă legislația în vigoare inclusiv în materie de concurență, astfel că deja s-au făcut primii pași pe drumul integrării. Modificările din acționariat au fost deja operate la Registrul Comerțului, intrăm în perioada de creionare a planurilor viitoare. Tranzacția este un parteneriat generat de obiective commune, pe care ne propunem să le atingem folosindu-ne de resurse comune”, a declarat Adrian Mihai, managing partner FAN Courier.
SLS Cargo este o companie antreprenorială integral românească, ce activează în domeniul freight forwarding fondată în 2014 de omul de afaceri Mihai Stoica.
„Să înveți de la cei mai buni este cea mai importantă lecție pe care am înțeles-o și pe care am decis să o aplic ca antreprenor. De aceea, consider intrarea FAN Courier în acționariatul SLS Cargo ca fiind o infuzie de know – how și experiență antreprenorială mai mult decât o tranzacție clasică”, a declarat Mihai Stoica, fondatorul SLS Cargo.
Ce se va schimba?
Potrivit contractului dintre părți, SLS CARGO va continua să funcționeze sub brand propriu, fără a fi absorbită de FAN Courier. Fondatorul companiei își menține calitatea de acționar și CEO, o decizie similară fiind asumată și pentru echipa de top management a operatorului de freight forwarding.
Noul board SLS Cargo urmează să decidă în perioada următoare planurile de dezvoltare pe termen mediu și lung, ținând cont de actualul context economic.
Compania de servicii logistice SLS CARGO a demarat operațiunile în anul 2014 prin deschiderea primului său birou operațional în București. În 2015, activitatea companiei se dezvoltă prin deschiderea a două locații noi în Rădăuți și în Constanța, urmate în anul 2016 de inaugurarea primului depozit SLS Cargo din București. Odată cu formarea unei noi echipe, 2017 a însemnat și deschiderea primului terminal feroviar în București exclusiv operat de SLS Cargo. În 2018, dezvoltarea rapidă de pe piața locală a încurajat depășirea granițelor și deschiderea primelor birouri în Bulgaria și în Italia, precum și noi parteneriate globale.