”Strategia noastră include și dezvoltarea în regiune, datorită milioanelor de români care muncesc în străinătate și a companiilor străine care desfășoară activități în România. Suntem deja prezenți în Bulgaria și vom deschide din toamnă un punct de lucru cu spațiu de depozitare în Ungaria”, spun reprezentanții FAN Courier.
Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a depășit pragul de 131 milioane euro, în creștere cu 13,2% peste rezultatele anului precedent. ”Bugetul pentru 2018 a fost construit luând în calcul tot două scenarii: pesimist, pentru care ne pregătim inclusiv de o eventuală stagnare și scenariul realist-prudent, în care anticipăm o creștere de 10%”, spuneau reprezentanții companiei.
În ultimii doi ani, compania a investit 36,5 milioane de euro, o parte importantă fiind dedicată inovației. ”Am introdus lockerele e-BOX care permit clienților să-și controleze singuri livrările și am lansat opțiunea de plată cu cardul. Românii sunt în continuare reticenți să plătească electronic, ceea ce face ca munca pe care o depunem în spate, noi și echipele noastre de curieri, să fie uriașă și de multe ori fără succes imediat”, au mai declarat aceștia.