Guvernul acestei ţări a promis că va dubla numărul de kilometri de autostradă, iar spre deosebire de România, în această ţară muncitorii au construit chiar şi 23 de km pe zi.
Narendra Damodardas Modi este prim-minstrul Indiei din mai 2014. Acesta a anunţat la inaugurare un plan de a dubla numărul de kilometri de autostradă. Dacă în 2014, India avea 96.000 de km de autostradă, acum sunt 115.435 km, iar planul este să se ajungă la 200.000 de km. Ritmul de construcţie al autostrăzilor în India este fără precedent, 23 de km pe zi.
Anul trecut România a înregistrat „recordul“ de a nu inaugura niciun kilometru nou de autostradă, infrastructura modernă rămânând la 747 km, potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică. În acelaşi timp, în India s-au construit 6.000 km de autostradă în 2015-2016.
O altă ţară care a investit foarte mult în autostrăzi este China. În doar zece ani chinezii au construit circa 49.000 km de autostrăzi. Asta reprezintă circa două treimi din întregul sistem de drumuri interstatal al SUA, care s-a dezvoltat în decurs de 60 de ani. Astăzi, China se laudă cu circa 131.000 km de autostrăzi şi circa 5,98 milioane de kilometri de drumuri.
Ungaria are 7 autostrăzi, adică 950 de km de autostradă, iar Bulgaria are 776 km de autostradă. Alţi 500 km sunt plănuiţi a fi construiţi.