Producătorul de cosmetice Farmec a stabilit un program investițional de peste 11 milioane de lei (2,4 mil. euro), o sumă considerabilă fiind alocată proceselor de retehnologizare și modernizare a producției, dar și dezvoltării rețelei magazinelor de brand, atât la nivel național, cât și internațional.
„Ne propunem să deschidem 10 magazine în 2018, în toată țara. Anul trecut, am lansat primele game pe două segmente de piață noi pentru Farmec: cosmeticele de lux și cosmetica decorativă”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.
Anul trecut, afacerile companiei au depășit 214 milioane de lei (45,8 mil. euro), în creștere cu 9,12% față de 2016. Creșterea s-a datorat mai multor factori: modernizarea și extinderea portofoliului, pătrunderea pe noi segmente de piață, dar și evoluția semnificativă atât a rețelei magazinelor de brand Farmec și Gerovital, cât și a platformei online.
Vânzările din magazinul online s-au ridicat la peste 7,1 milioane lei (1,5 milioane euro), în creștere cu circa 23% față de anul 2016. Dezvoltarea zonei de e-commerce a fost asigurată de strategia de marketing digital, care a vizat o serie de modificări comerciale și de funcționalitate, dar și extinderea ofertei produselor disponibile.
Traficul de clienți din centrele comerciale fizice și magazinul online s-a aflat, de asemenea, pe un trend ascendent. Cu un total de peste 120.000 de vizitatori ai magazinelor de brand în 2017, valoarea medie a bonului de cumpărături a fost dublată anul trecut. În ceea ce privește platforma online, a fost înregistrată o medie de 5.000-6.500 de clienți lunari, iar valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 150 de lei (32 euro).