Farmec Cluj-Napoca, unul dintre cei mai importanţi producători români de cosmetice, a raportat pentru primul trimestru al anului venituri de 24,4 milioane de lei (5,8 milioane euro), cu 15,6% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul creşterii vânzărilor produselor din gama Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution şi Gerovital Plant Tratament, potrivit unui comunicat al companiei.
În 2010, Farmec a avut vânzări de 95,9 milioane de lei (22,8 milioane euro), cu 10% mai mult decât în 2009, iar pentru acest an se preconizează o creştere de cel puţin 7%.
Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.