“Deşi piaţa bunurilor de larg consum a scăzut în primele şase luni cu 9,7%, iar vânzările de produse nealimentare s-au redus cu 3,4%, piaţa cosmeticelor are o evoluţie pozitivă. Noi am reuşit să creştem vânzările cu aproape 16,9 procente”, spune Mircea Turdean, directorul general al companiei.
Conform datelor furnizate de Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-aprilie 2011, pe segmentul de îngrijire a feţei, brandul Gerovital a înregistrat o cotă de piaţă de 13,5% din punct de vedere cantitativ, respectiv de 12,2% valoric.
Pe segmentul tratamentelor de păr, în primele patru luni ale acestui an, Gerovital a atins o cotă de 26,5% valoric, fiind lider de piaţă.
Laptele Doina s-a menţinut lider de piaţă pe segmentul produselor de curăţare pentru faţă, cu o cotă de 15,55% – cantitativ.
Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.
Principalii concurenţi pe segment sunt mărcile Elmiplant, din portofoliul companiei greceşti Sarantis, sau marcile internaţionale Nivea şi L’Oreal.