„În 2017, ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu peste 10% prin consolidarea brandurilor existente, lansări de noi produse și extinderea a rețelei de magazine”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.
Și vânzările în magazinul online al companiei au înregistrat o creștere cu 25% în 2016, după ce în anul precedent depășiseră 1 milion de euro.
Și tot anul, compania clujeană a inaugurat 8 magazine noi, printre care se numără și primele 3 magazine Gerovital din România, lansând, totodată, 60 de produse.
În prezent, compania deține 11 magazine proprii la nivel național: 3 magazine în Cluj-Napoca, 2 magazine în București și câte un magazin în Sibiu, Timișoara, Brașov, Constanța, Arad și Târgu-Mureș. În străinătate, compania a deschis, până în prezent, în colaborare cu partenerii locali 7 magazine Gerovital în Italia, Spania, Ungaria, Franța și Grecia.