Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmeice, are un nou director general, în persoana lui Mircea Turdean. Acesta a preluat funcţia de la Mirela Lupaş, cea care a asigurat interimatul în perioada august–decembrie 2009, după retragerea Mihaelei Turdean de la conducerea companiei.

Compania a anunţat că, după ce în 2009 s-a concentrat pe asigurarea stabilităţii financiare şi menţinerea poziţiei pe piaţă, anul acesta mizează pe măsurile operaţionale capabile să asigure continuarea investiţiilor pentru relocarea şi retehnologizarea producţiei, exploatarea noilor tendinţe de pe piaţa internaţională şi realizarea de noi produse originale. De asemenea, Farmec are în plan creşterea exporturilor în urmaătorii ani.

“Obiectivele de viitor ale companiei sunt orientate către inovaţie şi creşterea notorietăţii produselor Farmec, atât în ţară, cât şi la nivel internaţional, dar şi spre investiţii de modernizare a spaţiilor de producţie şi laboratoarelor”, a declarat Mircea Turdean.

Mircea Turdean (foto) a ocupat anterior poziţia de Director Tehnic – Producţie în cadrul companiei, fiind responsabil cu coordonarea activităţilor de producţie, cercetare şi investiţii noi, atât la nivel intern, cât şi pe plan extern.

El face parte din echipa Farmec din 1994, ocupând succesiv poziţii de cercetător, şef de secţie şi, din, 2003, director tehnic. Mircea Turdean este absolvent al Facultăţii de Tehnologie Chimică din Cluj-Napoca şi al Open University Business School Marea Britanie şi a activat ca membru al Colegiului de Conducere al Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj.

Farmec Cluj-Napoca este cel mai mare producător local de cosmetice care deţine mărci precum Gerovital, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos etc.