Payless tocmai a pus la cale farsa secolului. Într-un experiment menit să arate faptul că mulți cumpărători plătesc mai mult doar pentru o etichetă, marca a deschis un boutique fals numit Palessi și a invitat un grup de influencer să vină să vândă noile produse ale brandului. Toți pantofii de „designer” Palessi au costat doar 20 de dolari de la Payless, scrie elle.com

Un influencer  a plătit 645 de dolari pentru o pereche de pantofi Payless care în realiate au un  cost ce  variază de la 19,99 dolari – 39,99 dolari. Alții s-au uitat la calitatea încălțămintei și au descris modelele Payless ca fiind „Uimitoare, elegante, sofisticate”.

Pentru ca totul să pară cât mai real, Payless a apelat la ajutorul unei companii numită DCX Growth Accelerator, care a găsit un spațiu, a construit un site web  fals Palessi și a umplut showroom-ul cu pantofi și manechine de aur pentru ca totul să pară cât mai autentic.

„Am spus să dăm campaniei o mână de ajutor, ceva creativ, care să prindă, pe care un vânzător cu amănuntul ar face cu adevărat”, a spus directorul DCX, Doug Cameron, directorul principal al DCX.

„Am mers pe Wikipedia și am căutat o listă cu nume de familie italienești și l-am văzut pe Alessi și am adăugat un” P „la acesta. Am creat și un site web în jurul lui Palessi pentru că ne-am gândit că oamenii  ar fi căutat pe Google.”

Sursa foto: adweek.com