Ce ați face dacă ați afla că ați cheltuit sute de dolari pentru niște pantofi ce se presupune că sunt creați de un brand de renume, dar în realitate costă în jur de 20 de dolari. Payless a deschis un magazin de lux, "Palessi", pentru a vedea cât de mult ar plăti oameni pentru o pereche de pantofi.
Payless tocmai a pus la cale farsa secolului. Într-un experiment menit să arate faptul că mulți cumpărători plătesc mai mult doar pentru o etichetă, marca a deschis un boutique fals numit Palessi și a invitat un grup de influencer să vină să vândă noile produse ale brandului. Toți pantofii de „designer” Palessi au costat doar 20 de dolari de la Payless, scrie elle.com
Un influencer a plătit 645 de dolari pentru o pereche de pantofi Payless care în realiate au un cost ce variază de la 19,99 dolari – 39,99 dolari. Alții s-au uitat la calitatea încălțămintei și au descris modelele Payless ca fiind „Uimitoare, elegante, sofisticate”.
Pentru ca totul să pară cât mai real, Payless a apelat la ajutorul unei companii numită DCX Growth Accelerator, care a găsit un spațiu, a construit un site web fals Palessi și a umplut showroom-ul cu pantofi și manechine de aur pentru ca totul să pară cât mai autentic.
„Am spus să dăm campaniei o mână de ajutor, ceva creativ, care să prindă, pe care un vânzător cu amănuntul ar face cu adevărat”, a spus directorul DCX, Doug Cameron, directorul principal al DCX.
„Am mers pe Wikipedia și am căutat o listă cu nume de familie italienești și l-am văzut pe Alessi și am adăugat un” P „la acesta. Am creat și un site web în jurul lui Palessi pentru că ne-am gândit că oamenii ar fi căutat pe Google.”
Sursa foto: adweek.com