Vânzările de retail înregistrate de Fashion House Outlet Centre Bucureşti s-au majorat cu 10% în 2017, un ritm de creştere de peste trei ori mai mare comparativ cu cel înregistrat în 2016, a anunţat compania, potrivit Agerpres.
Potrivit companiei, 2018 a debutat excelent pentru centrul comercial, cu o creştere de 10% a numărului de vizitatori şi o majorare de 9,5% a vânzărilor în luna ianuarie.
Fashion House Group, parte a Liebrecht & wooD Group, a înregistrat cele mai bune rezultate ale sale din ultimii şapte ani pentru Fashion House Outlet Centre Bucureşti, primul outlet profesionist din România.
Anul trecut au fost deschise magazinele Levi's, Motor Jeans, Casa Convenienza by Casa Magica, Solmar Outlet, Tina R şi Exclusive VN.
În acelaşi timp, procesul de închiriere din cadrul Fashion House Outlet Centre Bucureşti a înregistrat un nou an pozitiv, cu mai multe mărci importante adăugate schemei de retail, precum Koton sau English Home.
„Îmbunătăţirea constantă a operaţiunilor noastre şi a ofertei de retail s-a concretizat printr-un start excelent în 2018, cu o majorare de 10% a vânzărilor de retail şi de 9,5% a numărului de vizitatori înregistraţi în ianuarie, comparativ cu perioada similară a anului anterior. Vom continua să adăugăm mărci premium la schema de retail, întărind astfel atrdctivitatea sa pentru toţi potenţialii vizitatori”, a declarat Sorin Ioan Blaga, Director Fashion House Outlet Centre Bucharest.
Fashion House Outlet Centre Bucharest a fost inaugurat în 2008 în cadrul West Park Retail, una dintre cele mai importante destinaţii de cumpărături din Bucureşti, care reuneşte mai mulţi retaileri de dimensiuni mari, precum Kika (mobilier şi decoraţiuni interioare), Hornbach (bricolaj şi grădinărit), Proges (decoraţiuni interioare) şi recent inauguratul Jumbo (jucării).
Fashion House Outlet Centre Bucureşti oferă discount-uri la toate articolele fashion de firmă, cuprinse între 30% şi 70% pe toată durata anului.