Noile colectii pentru sezonul toamna-iarna 2009 ale magazinelor din Plaza Romania au fost prezentate in cadrul unui nou concept de show de moda, Fashion Summit. Astfel, branduri precum Palmers, GAP, Tommy Hilfiger, Cortefiel, Peacocks, Etam, Insolence, Debenhams, Kipling, Catwalk si Kenvelo si-au dat intalnire pe catwalk, intr-o prezentare speciala. Ana Maria Ferentz, Delia Florea, Geanina Varga, Marina Dina, Andreea Mantea, Roxana Ionescu, Alina Gheorghe si Crina Abrudan invitatele speciale a
Noile colectii pentru sezonul toamna-iarna 2009 ale magazinelor din Plaza Romania au fost prezentate in cadrul unui nou concept de show de moda, Fashion Summit. Astfel, branduri precum Palmers, GAP, Tommy Hilfiger, Cortefiel, Peacocks, Etam, Insolence, Debenhams, Kipling, Catwalk si Kenvelo si-au dat intalnire pe catwalk, intr-o prezentare speciala.
Ana Maria Ferentz, Delia Florea, Geanina Varga, Marina Dina, Andreea Mantea, Roxana Ionescu, Alina Gheorghe si Crina Abrudan invitatele speciale ale serii, au prezentat pe podium, alaturi de manechine profesioniste, piesele noilor colectii din sezonul toamna-iarna 2009.
Prezentatorii show-ului de moda au fost Daniel Buzdugan si Mihai Morar, care au aparut pe scena si in calitate de modele alaturi de castigatoarea concursului organizat de Radio Zu, “Mamici de pici pentru tatici”.
Directorul artistic al evenimentului a fost Alin Galatescu. Tinutele modelelor, precum si machiajul si coafura, realizate de Sephora si Hair Revolution, au reflectat tendintele propuse de marile branduri internationale pentru acest sezon.
Colectia Insolence, prin cele trei linii – “Future Imperfect”, Invincible” si “Nice” – propune o stare de spirit sofisticata si eleganta, creata prin forme geometrice, volum, tesaturi lucioase si elastice, dar si o infatisare vintage prin imprimeurile cu aer invechit si corodat, care aduc aminte parca de puloverul bunicii.
Sezonul acesta, Debenhams si designerii galeriei “Designers at Debenhams” au pregatit colectii uimitoare, care traseaza tendintele esentiale ale sezonului intr –o viziune personala, seducatoare si sofisticata. Jasper Conran, Betty Jackson, John Rocha si Julien MacDonald sunt numele care semneaza in acest sezon tinutele indraznete din Debenhams, inspirate din decadele secolului trecut si definite de structuralism. Astfel, pentru colectia de toamna/iarna 2009 Jasper Conran priveste in urma catre perioada anilor ’40, de unde preia elemente pe care le combina cu must have-urile variate ale anilor `80, in timp ce colectia Betty Jackson.Black propune in acest sezon o paleta bogata de culori si materiale sofisticate care pun in valoare simplitatea formelor si a croielilor.
Etam prezinta lenjeria pentru femeia cameleon
In aceasta toamna, Etam te duce cu gandul la anii ’50 prin colectia retro “American Girl” , la deserturile cu gust de anason si culoare roz prin colectia “Péché Mignon”, te transforma in femeia ultra sofistica prin colectia “Madonn à Moi”, iar prin linia “Home Citizen” te simti eleganta, dar confortabil, la tine acasa.
Pentru colectia toamna/iarna 2009, Kenvelo a lansat 3 noi linii vestimentare: Sia Mia, Suxess si Elements, situate la limita dintre moda urbana si de club, destinate persoanelor active. Colecţiile Kenvelo se adresează tuturor celor care se îmbracă bine, cu stil, celor care ţin cont de ultimele tendinţe ale modei, dar şi de calitate.
Colectia toamna-iarna Tommy Hilfiger aduce un omagiu memoriei Fifth Avenue-ului, artera simbolica unde luxul se intalneste cu sensibilitatea.
Venind in completarea evenimentului din 17 septembrie 2009, cand are loc deschiderea celui de-al cincilea magazin simbol al brand-ului pe Fith Avenue, colectia ofera un moment in afara timpului prin imbinarea optimismului cu realitatea.
Colectia toamna-iarna 2009 exprima filozofia stilului democratic si autentic promovat de Tommy Hilfiger. Dupa cum sustine insusi Tommy Hilfiger, stilul brandului „este provocator si in acelasi timp accesibil, provocator, dar tangibil”.
Cortefiel incepe sezonul cu o colectie de tranzitie, ce reflecta o femeie foarte sofisticata, cosmopolita, atrasa de griul antracit si de rosu intens. Pentru a mentine linia, colectia are materiale precum vascoza si velurul in nuante de la rosu la gri.
Cand toamna isi intra pe deplin in drepturi, trei colectii cu trei inspiratii internationale ies la iveala.
In cautarea de noi tendinte in imbracamintea pentru barbati, ne-am indreptat atentia catre interpretarea modei intr-un mod diferit fata de cel de pana acum. Barbatii se schimba din ce in ce mai mult in fiecare zi, isi cultiva preferintele, intelegand importanta aspectului si fiindu-le mult mai usor sa-si schimbe look-ul.
Peacocks propune trei trenduri pentru femei: Dolly Mixtures tinute pline de culoare si textura, Duchess cu texturi bogate si materiale deosebite in combinatie cu costume din tweed si Electric Chic care se remarca prin culorile intense si vibrante, in combinatii unice impreuna cu negru patrunzator si materiale stralucitoare.
La colectiile pentru barbati avem tot trei trenduri: Gothic panthom care este o colectie smart-casual, in care starurile sunt camasile si jeansii, Artic Wilderness cu tinute casual pentru sezonul de iarna, in care accentul este pus asupra tricotajelor si tinutelor outwear si Russian Lux, propunerea Peacocks pentru perioada sarbatorilor de Craciun si care se remarca printr-un plus de eleganta in culori intense inspirate de culorile traditionale rusesti.
Kipling: genti cu atitudine inclusa, pentru o tinuta fantastica
Lady GaGa pe scena, Kate Winslet in filme sau Agyness Deyn pe pasarela….ele nu urmeaza regulile, ele le inventeaza.
Colectiile de genti Kipling nou noute – in-Pulse si Vintage Leather- au fost inspirate de femeile de succes, increzatoare si agresive, care isi folosesc talentele unice pentru a ajunge unde si-au propus.
Supergirl! Catwoman! Lady luck! …..oricare ar fi alter ego-ul tau, descatuseaza eroina din tine cu noua colectie cool de la Kipling. Fii fantastica cu gentile din linia Wonderwoman.
La Catwalk, fiecare pas este o cale catre perfectiune. La Bally sunt necesari peste 200 de pasi pentru realizarea manuala a unui pantof, iar la Pedro Garcia, 89 de oameni isi unesc arta si experienta, din momentul in care pantoful este conceput pana cand acesta ajunge la tine.
Brandurile italiene din Catwalk prezinta eleganta si viziunea italiana asupra designului de incaltaminte. Numele Fratelli Rossetti este legat de aparitia primului pantof barbatesc maro, iar regina Elisabeta a II-a a Angliei poarta pantofi Bruno Magli.
Gap a lansat in mod oficial noua colectie de Jeans “1969 Premium Jeans”, un stil proaspat si modern, inspirat de cusaturile clasice sau moderne. Jeansii din noua colectie sunt disponibili intr-o gama variata de nuante, de la cea mai inchisa la cea mai deschisa.
Fiecare stil spune o poveste, la birou, la o intalnire sau pentru o ocazie speciala si a fost creat pentru orice trup, cu scopul de a-i accentua calitatile.
Principala sursa de inspiratie a colectiei de toamna Palmers este eleganta si luxul feminin. Cuvintele cheie ale acestui sezon sunt senzualitatea si romantismul exprimat prin transparente luminoase si detalii ce nu pot trece neobservate. Exprima-ti bucuria de a fi femeie cu Palmers.