Încă de la începutul perioadei de criză financiară, Fastius Curier a pus accent pe consolidarea activităţii prin fidelizarea clienţilor şi investiţiile în brand, tehnologie şi logistică. Fără a fi nevoită să opereze disponibilizări masive, Fastius Curier a ales să acţioneze prudent şi să se dezvolte pe zona sa de expertiză, rămânând lider în Bucureşti şi Ilfov pe segmentul business la calitate premium.
Astfel, Fastius Curier şi-a păstrat în ultimii ani afaceri constante, mizând pe preţuri competitive şi pe servicii de maximă calitate. "În 2012, am investit semnificativ şi în promovarea online, mediul prin care ne facem cunoscuţi celor mai mulţi clienţi noi, indiferent de domeniul lor de activitate. Lucrăm pentru companii de toate dimensiunile şi încercăm să ne modelam cerinţelor acestora. Flexibilitatea este esenţială în curieratul de business", explică Ciprian Pulpă, Executive Manager Fastius Curier.
În 2012, cei mai mulţi clienţi noi au provenit din domeniile IT şi farma, însă şi magazinele online au ocupat un loc important. Numărul expedierilor rulate de Fastius Curier în 2012 a crescut cu 10% în comparaţie cu anul precedent. Fastius Curier a lansat anul trecut oferte promoţionale pentru clienţii noi şi a fost activ inclusiv de Black Friday, cu o ofertă B2B.
"Planurile Fastius Curier pentru 2013 sunt de a investi în continuare în logistică şi în aplicaţiile software, pentru a oferi clienţilor în permanenţă servicii de calitate. Avem o echipă stabilă, ceea ce constituie un avantaj pentru majoritatea clienţilor noştri, ce au devenit adevaraţi colegi pentru angajaţii noştri de pe teren", mai spune Ciprian Pulpa, amintind de faptul că, în piaţa de curierat, mişcarea de personal este în general destul de puternică, marcată poate şi de multe schimbări şi transformări ale companiilor din domeniu.
Fastius Curier s-a impus, în cei 10 ani de când s-a lansat pe piaţa, ca serviciu de curierat premium pentru mediul de afaceri din Bucureşti prin atenţia deosebită acordată nevoilor manifestate de clienţii săi şi adaptarea în funcţie de tendinţele manifestate de aceştia în materie de servicii de curierat. Deoarece a reuşit întotdeauna să răspundă prompt cerinţelor unei pieţe dinamice şi în curs de dezvoltare, compania a reuşit să câştige încrederea clienţilor şi, implicit, o poziţionare din ce în ce mai solidă pe piaţă.
Succesul strategiei de consolidare a parteneriatelor cu mediul de afaceri din Bucureşti este dovedit, pe lângă recenta obţinere a certificatului Dekra, şi de faptul că în zece ani de funcţionare, niciun client nu a renunţat la serviciile Fastius Curier.