Româncele sunt campioane la cumpăraturi și când vine vorba despre bilete la spectacole. Conform unor date furnizate de Eventim, lider pe piața de ticketing din România, pe parcursul anului 2012, la nivel naţional, 60% din cumpăratorii de bilete la evenimente (muzicale, culturale, artistice) au fost femei.
Predomină spectatoarele din mediul urban, pe locul I clasându-se Bucureștiul, urmat de Iași, Timișoara și Constanța. Peste 30% din cumpărătoare se încadrează în segmentul de vârstă 18 – 34 de ani.
„Nu este surprinzător faptul că doamnele și domnișoarele sunt principalele cumpărătoare de bilete. Ele sunt cele care ordonează viața de cuplu și viața de familie, au inițiative în privința petrecerii timpului liber, ies mai des din casă, mai ales la cumpărături. În plus, începe să apară și în România dress code-ul specific, în funcție de eveniment, ceea ce, în mod firesc, face deliciul doamnelor", spune Valentin Vasiloiu, Director Executiv Eventim România.
Un astfel de eveniment cu dress code este Sensation, cel mai cunoscut eveniment dance din lume, revine la Romexpo Bucureşti pe 6 aprilie cu ultima şi cea mai recenta producţie, Source of Light.