De 10 ani coordonează, din postura de Marketing Manager, mărcile BMW și MINI la reprezentanța grupului BMW din România.
„Cred că nu există un «secret», nici măcar o «rețetă». Obținem rezultate bune, vizibile, succes, când facem orice lucru cu inima și cu mintea, împreună; când ne place ce facem, când suntem devotați muncii noastre, când credem în compania pentru care lucrăm, în marca pe care o servim și în liderii noștri“, explică Nina Brătfălean modul în care a obținut succesul profesional.
Printre cele mai importante realizări din ultimul an, ea menționează „cota de piață pentru BMW și MINI; state-of-the-art digital campaigns, cu ROI benchmark în industrie; contribuția semnificativă la indicatorii calitativi ai BMW Group România; și câteva proiecte personale, de suflet, mari, la care am contribuit ca voluntar“.
Deținătoare a câte unui MBA în administrarea afacerilor la London Business School și Columbia Business School, Nina Brătfălean menționează printre sfaturile bune primite la începutul carierei cuvintele Susannei Wegehoff, Head of PR Worldwide, Ford of Europe: „Nu te sfii să îți arăți eleganța caracterului și nu îți fie frică să arăți că ești bună. A fi bun nu înseamnă a fi vulnerabil, dimpotrivă“.
Trebuie să fii tu însăți, să nu te întreci sau să nu te compari cu nimeni și să ai tăria susținerii opiniei.
Acest articol a fost publicat în Top 100 Femei de succes, ediţia 2017, difuzat împreună cu Top 300 Cei mai bogaţi români la finele anului trecut