Domeniul de activitate cu cea mai pregnantă prezenţă masculină – 94% – este Transporturi.
Domeniul cu cea mai pregnantă prezenţă feminină – 89% – este Secretariat – Administrativ.
50% dintre cei care aleg să lucreze în Publicitate sunt tineri cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani. 41,6% dintre cei care preferă să lucreze în Media Jurnalism și 40% dintre cei care aleg IT-Hardware sunt de asemenea tineri sub 24 de ani, relevă studiul citat.
Seniorii, cu vârste cuprinse între 45 şi 54 de ani, se regăsesc cu precădere în domenii ca Agricultură, Producţie şi Management.
Domeniile de activitate în care putem găsi cei mai experimentați oameni (cu peste 5 ani vechime) sunt: Management-Consultanţă (80%), Construcţii (74%), Achiziții-Logistică-Aprovizionare (70%).
Există, însă, şi domenii în care se găsesc şi oameni cu experiență mai redusă (cu vechime mai mică de 5 ani): Chimie-Petrochimie (69%), IT-Software (68%), Media Jurnalism (66,6%).
74,3% dintre persoanele care muncesc în Transporturi sunt absolvenţi de studii medii. Aşa cum era de aşteptat, Ingineria este aleasă în proporţie de 91% de absolvenţii de studii superioare.
În cele 8 zone ale ţării, din care provin candidaţii analizaţi, iată care sunt domeniile preferate: Agricultură, Educaţie-Training, Farma, Publicitate, Jurnalism, Transporturi, Turism, Chimie-Petrochimie.