Pentru femei nu există cale de mijloc atunci când este vorba de autoturismul propriu: ori aleg un vehicul de oraş mic şi bine dotat, ori un bolid mare şi puternic care să impresioneze. Mulţi producători auto au încercat de-a lungul timpului să înţeleagă felul în care femeile decid în favoarea unui model sau al altuia. Motivul sutelor de studii făcute printre doamnele şi domnişoarele care se prezintă la showroomuri nu este deloc greu de desluşit: tot mai multe vehicule au în
Pentru femei nu există cale de mijloc atunci când este vorba de autoturismul propriu: ori aleg un vehicul de oraş mic şi bine dotat, ori un bolid mare şi puternic care să impresioneze.
Mulţi producători auto au încercat de-a lungul timpului să înţeleagă felul în care femeile decid în favoarea unui model sau al altuia. Motivul sutelor de studii făcute printre doamnele şi domnişoarele care se prezintă la showroomuri nu este deloc greu de desluşit: tot mai multe vehicule au în spatele volanului o reprezentantă a sexului frumos. Prin urmare, acest segment de clienţi nu putea fi ignorat. Deşi nu există nicio statistică din care să reiasă exact câte dintre autoturismele comercializate în Europa au fost achiziţionate de femei, unii analişti consideră că procentajul de şoferiţe a trecut demult de 30% şi se îndreaptă vertiginos către 40%. În SUA, situaţia pare să fi evoluat chiar mai mult. Un studiu realizat de retailerul CarMax arată că, în 2009, circa 60% din clienţii de maşini noi şi 53% din cumpărătorii de vehicule second-hand au fost femei.
Uşor de parcat sau impunătoare
Fiat 500 este una dintre maşinile care fac furori printre femei. Aproape 500 de exemplare, în diferite culori, circulă deja pe şoselele din România
Paris Hilton este unica posesoare a unui Bentley roz, care a costat 200.000 de dolari şi a fost „cosmetizat“ la West Coast Customs, atelierul în care se realizează Pimp My Ride